Khamis, 9 Mei 2013

kawan

 
 
kenal kan GENG POLI BERSEPADU..
mereka sangat menyeronok.. seronok.. and beronok2 oke..
kalau sape yg tak kenal dye orang ni..
rugi la cik kak... cik abg.. oi..
hahaha.. promote mmber pluk.. lalala
 
nak memperkenalkan mereka2 yg comel2 dan semad2 ni..
hahahaha..
puih..
celah mane comel and semad2 eak..
lalalala..
 
 
yg diri tuh baju coklat tuh ABANG.. name diberi alamin omar.. bukan DD tapi AA..
hahaa.. saje nak mention..
abg adelah seorang yg gelenyooorrr.. tak de sape yg boleh jadi dye..
hehehe..
sebelah abg yg bebaju kurung tuh lagi comel dan jelite tuh aku la (ZAAAYYYY).. hahaha
budget2 je aku ni.. lalalala..
biar la.. suke ati aku la..
sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.. hahaha..
ni blog aku suke ati la nak tulis ape..
hahahahaha..
yg pakai baju itam tuh.. tuh la miss QIEQIE brother segale brother la..
"aku lihat di sana aku ingin mendekatinye" sempat nak menyanyi pluk eak aku ni..
hahahaha..
yg sebelah qie2 tuh.. tuh name nye DEQQYYAAA.. si comel yg tersangat comel oke!!
suke mengedik ngn dye panggill dye
DEQYYAA.. DEQQYYAAA.. DEEQQYYAA *buat suare gedik
hehehe..
sebelah deqya antara yg paling tonjang segale bapak tonjang..
itu la AJIKKKKK.. si tonjang.. hahaha..
yg comel2 rendang2 yg tak berape nak berbuah tuh.. hahahahha..
tuh CIMMOOX..
yg bawa tuh si rambut yg aku suke tapi dye pakai tudung pluk time snap ni..
dye la... jenggg.. jennnggg... CHUPIQA..
sebelah chupiqaa..
tuh speciaall sikit.. meqq ganuuu.. EYYYRRAAA.. comel kan dye..
made from ganu kite oke.... kau ade??
hahaha..
yg sebelah pakai baju QPR tuh.. tuh la TEEEQQQQQ..
teq yg suke buat muke muke dan muke saje..
hahaha
yg mencangkung tak bape nak cangkung tuh la EDIIIRR...
ediir si sewel.. hahahha..
 
 
 
hope persahabtan kite orang ni sampai ke akhir hayaaatt..
rindu kat korang..
series tak tipu..
luv u guyssss.. misss much..
:'((( nak jumpe korang lagi..
jgn korang lupe kat aku sudah.. aku hargai persahabat kite..
walaupun sekejap tapi dye bermakna buat aku..
thanx korang :'))
jumpe lagi nanti yeee..
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan