Sabtu, 31 Disember 2011

money


nanti kalau aku kerje da kaya..
aku campak duit kat muke kau..
tuh kan yg kau nak selame ni sebenarnye dari aku?
bodoh la aku..
kene tipu ngn kau ni..
law orang tau..
malu nye aku..

Jumaat, 30 Disember 2011

sedih kot


kenape ayah selalu nak marah bila aku balik rumah?
kenape ape yang aku buat semua salah pada mata dia?
kenape??
aku selalu berusahe nak amik hati dia..
sedih la tengok diri aku sendiri..
aku jeloz sagat tengok orang lain bahagia bersame family..


*aku sedih sagat sampai tak bleh nak taip..
sorry..
too hubby:
tak paham perasaan aku langsong..
geram kot =((

Ahad, 25 Disember 2011

:'(

miss kat awak la si qenit..
nape eak?
penat la ayik rindu kat awak je b..
cam mane nak ilang kan perasaan rindu kat awak yang teramat sagat ni..
da try tak msg..
da try untuk busy kan diri..
but still miss kat awak ciksue =((
awak kat mane?
saya nak awak selalu kat hati saya walau jauh di pandangan mate =(
*sedih


Khamis, 15 Disember 2011

sebenarnye


yayg tau la awak jujur dengan yayg..
btw..
thanx awak..
saya bangge dapat jadi kekasih awak..
saya harap awak tak kan penah kecewakan saya..
dan
selalu kat sisi say..
tak mau g jauh2..
duduk diam2 kat hati saya..

saya tak penah peduli ape orang nak cakap tapi kadang2..
saye///? tett..
saya tak penah nak peduli orang cakap awak ade scandal..
*tapi kadang2 tuh terase
awak betul ke awak jujur dan setia kat saya..

selalu perkataan ni bermain kat fikiran saye..
walaupun tiap kali saya tanye awak..
"b.. b sayang yayg"
b selalu jawab..
walaupun kadang2 nada suare yayg selalu bertukar2..
awak still cool je..
best la awak..

awak..
nak tau tak..
sebenarnye tak de sape call pun..
hehe =))
saaje suke gertak awk..
nak tngok..
awak still cam first2 yg saya kenal dulu or tak..
n
last sekali saye nak cakap..
saya sayang awak my hubby a.k.a QENIT..
comel kan name tuh untuk awak..
juz 4 u si QENIT..
luv u <3
one kiss juz 4 u..

MUAX..
my true LOVE ciksue

Rabu, 14 Disember 2011

nak cakap ni

nape kat dunia ni..
kadang2 ade yang kita boleh buat dan tak?
kadang2 tuh kita baek kadang2 tuh kita tak..
kadang2 kita nak beri yang terbaik pade orang kat sekeliling..
tapi..
mereka anggap kita ni bajek gud2 je..

tuh la manusia..
bukan perfect pun..
setiap kejadian ade hikmah disebaliknye..
tak semua kat atas muka bumi ni same cam kita..
so fahami dan cuba perbaiki..

*nape mlm ni aku cakap cam gud2 ni..
haha..
sekadar mengigat kan pada diri sendiri =))

moral of this story jgn bajek la..


Selasa, 12 Julai 2011

pecaya padaku


aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

Jumaat, 17 Jun 2011

miss

muhammad zulehksan b. azahar
94111308****

Isnin, 13 Jun 2011

khas tok saye..



thanx awkk..
nothing too say..
juz
i love u soo much!!

Ahad, 29 Mei 2011

mulakan yg baru

nak mulakn idop baru ngn awk..
bestnye..
miss sgat saat2 bersame time 1st2 kite kenal..
da tk mau gado2..
saket wak..
penat + sedih..
sume ade..
yayg try ubah wak..
yayg janjy dgar kate awk..
tapy!!
kadang2 tuh siket pon awk tk pertimbangkan kptusan yayg..
geramnyee..
awk pon same tau syg..
da tk mau ngamok2 lagi..
yayg..
tk ske..
hope bahagia sgat ngn awk b..
miss u soo much syg..
muax..
luv u ciksue..

Jumaat, 20 Mei 2011

tenang

seronok nye..
tenang je dgn family..
but!!

Rabu, 11 Mei 2011

miss

nini :'(
miss more this gurl =))
miss makcik seget ni.
fiffy a.k.a ****k
miss much dek ya =((
miss kak dodot
miss kiki.
this my pwens.
pade GF kiki jgn mara.
juz as a pwens je =))
thanx..
miss nak ketawe ngn..
kak nurul
c kentot ieda..
miss dak kace mate..
zana
miss c dak merenx..
yanna =)
miss c azie.
miss kat akma =))

Jumaat, 6 Mei 2011

debaran

ni baru sem 1.
tapi aku pnye takot cam nk convo pluk.
haha =((
takot babe nk tunggu result.
result ohh result. aku da try sedaye upaye da.
:'(

Ahad, 24 April 2011

macam bagos

kau jgn pk kau da bgos sgat la.
kau tuh lagi kolot.
rambut da ar cam pape.
kerinting bodo la.
kau mlm pokay suar pendek.
kau tk sejuk ke?
pkay baju 2 lapet.
1 singlet 1 kemeja.
konon nk same la.
fuck!!
mke baek tapi kutok org cam.
binget la ngn kau pompn.
cam bodo la kau.
kau pk pkay pale otak ar.
kubur kau bukan 1 kubor ngn aku.
law aku wat pe skaly pon tk penah nk susah kan otak kau la.
kau tuh cam la baek cgat nk megata org.
berani ckap belakang je la.
depan2 tk.
huh!!
cam babi la kau.
tk payah nk maketcgat la.
kau blja kat suasta sbb kau belagak.
cam budget kaye.
tol tk??
haha =))

Jumaat, 22 April 2011

aku dah panday

by en.syukor (poli merlimau melake)
aku tk teror cam kau owg tapi bleh la.
law stakat drift tuh sebelah mate je kot.
haha.
belagak pluk.
jom.
lai.. lai.. lai..
sape berhajat.
ape2 pon aku da pandy bawa dye. tak maty tau =))
BANGGE =DD

miss

dad
n
my qenit.
miss my mum.
miss my dad.
akk saye seget cikit.
tapi miss dye cgat2.
sbb dye la yg akn amek saye kat poli ni 27hb t.
tak sabar rasenye nak sampay uma.
nk jmpe orang yg saye wndu :'(
miss ciksue. qenit saye
saye nk mintak maap kat awk law saye buat salah.


Khamis, 21 April 2011

update blog

aku punye cke la
so
klo korg kate aku pnye blog buruk mane pon kau ckap
"simple tuh kan cantek"
tak payah harok cgat.
tk kesa lah pape pon nk nilai kan?
maseng2kan..


btw tuh miss kat GF 2owg ni
ngn sowg lagi ni

ciksue la sape lagi.
wndu la kat kau ciksue.
wndu banyak2 kau tau tak.
ish

Jumaat, 8 April 2011

happy


dapat balik jumpa awk.
p/s: luv u soo much la qenit.
tk mau nakal eak!!
miss u much.

Isnin, 4 April 2011

i want change my life


selepas kejadian tuh.
aku makin menyesal atas perbuatan aku selame ni.
tuh la org ckap degil.
aku tau aku nk org je dgar ckap aku.
hubby, mak , ayah dan kwan2.
maafkan aku.
aku syg korg.
aku tk nk keilangan korang.
aku jnji aku akn cube tok berubah.
aku akan akhiri dunia (nothing to display)
aku jnji kat korang bagi kau mase tok berubah.
n aku akan bkty kan.
aku pon nk jadi orang yg baek2.
thanx =))

aku jnji ni tok kebaikan kau dan korg gak.
coz korg mesty malu dpat GF cam aku.
dpat kwan cam aku.
dan dpat anak cam aku kan.
i luv u all.
aku akn bktykan.
degan izin ALLAH.

Sabtu, 2 April 2011

aku tk perlukan kau lagi

fuck!!!
sebab kau ar.
fuck!!
sebab kau ar.

Selasa, 22 Mac 2011

cepat sehat k

cepat sembuh k.
t da bleh dtg class

Jumaat, 18 Mac 2011

hope awk sembuh

aku doakan kau cepat sembuh.
miss....

Selasa, 8 Mac 2011

asyek ingat awk je


saya rindu awk.
miss ngn awk hubby.

gtk tau nape.

awk.. jujur, awk ade wat pape ke kat yayg?
yayg syg cmpay nk glew la.
miss u qenit.
miss nye kat awk hubby.
i love u soo much.

one kisss from me too u syg.
muaaaaaaaaaaaaaax!!

jodoh

Dua manusia yang merasa saling berjodoh pasti memiliki ikatan emosional, spiritual dan fizikal antara keduanya. Hanya dengan menatap mata atau mendengar suaranya, kita akan merasakan getaran dan seolah ingin terus bersamanya. Benarkah seperti itu?
Lalu, apakah ada petanda lainnya agar seseorang dapat merasakan bahawa si dia jodoh (soulmate) kita atau bukan?

Petanda 1
Rahsia sepasang kekasih agar dapat memiliki usia hubungan yang panjang adalah dengan adanya saling kerjasama. Kamu dan dia selalu dapat saling membantu, dalam urusan remeh atau besar. Paling penting adalah kamu berdua selalu dapat melalui segala aspek kehidupan secara bersama-sama. Dan semuanya terasa amat menyenangkan meskipun tanpa harus melibatkan orang lain. Apakah kamu sudah merasakan perkara tersebut? Jika ya, selamat… kerana ada harapan bahawa dia adalah calon pendamping hidup kamu!

Petanda 2
Salah satu kriteria yang menentukan sesuai atau tidaknya dia sebagai jodoh kamu atau bukan adalah kemampuannya bersikap bersahaja di depan kamu. Cuba sekarang perhatikan, apakah gerak-gerinya, caranya berpakaian, gaya rambutnya, caranya berbicara serta tertawanya mengesankan apa adanya? Apakah setiap ucapannya selalu tampak spontan dan tidak dibuat-buat? Jika tidak, maaf kemungkinan besar dia bukan jodoh kamu!

Petanda 3
Adanya deria batiniah membuat hati kamu berdua dapat selalu saling tahu. Dan bila kamu atau si dia dapat saling membaca fikiran dan menduga reaksi serta perasaannya satu sama lainnya pada situasi tertentu. Selamat! Sebenarnya dialah destini kebahagian kamu…

Petanda 4
Bersamanya dapat membuat perasaan kamu menjadi tenang, selesa dan tanpa perasaan tertekan. Berjam-jam bersamanya, setiap waktu dan setiap hari tanpa membuat kamu merasa bosan… Inilah petanda bahawa kamu berdua kelak akan saling terikat.

Petanda 5
Dia selalu ada untuk kamu dalam situasi apapun. Dan dia selalu dapat memahami situasi dalam hati kamu baik dalam suka dan duka. Percayalah pasangan yang berjodoh pasti tak takut mengalami pasang-surut, suka-duka saat bersama. Sekarang, ingat-ingat kembali. Apakah dia orang pertama yang datang memberi bantuan tatkala kamu dirundung musibah? Dia selalu faham saat emosi kamu terganggu? Dia tahu keadaan waktu anda sakit? Jika ya, tak salah lagi. Dialah orangnya…

Petanda 6
Dia tak terlalu peduli dengan masa lalu keluarga kamu, dia tak peduli dengan masa lalu kamu saat bersama kekasih terdahulu. Dia juga tak malu-malu menceritakan masa lalunya… Nah, kalau begitu ini bisa berarti dia sudah siap menerima kamu apa adanya..

Petanda 7
Setiap orang pasti memiliki kekurangan, dan kamu tak malu-malu perlihatkannya pada si dia. Bahkan pada saat kamu tampil ‘buruk’ di depannya sekalipun, misalnya saat kamu bangun tidur atau saat kamu sakit dan tak mandi selama dua hari. Ataupun menceritakan sejujurnya kepada kamu tentang kelemahan dan kekurangannya… Nah! Kamu dan dia memangnya disuratkan untuk bersama!

Petanda 8
Bila merasa rahsia kamu bisa lebih selamat di tangannya daripada di tangan sahabat-sahabat kamu yang lain. Atau kamu merasa sudah tak dapat lagi menyimpan rahsia apapun darinya, maka berbahagialah! Kerana ini bererti pasangan sejati telah kamu temukan!
Apakah kelapan petanda di atas telah kamu temukan padanya?

Ahad, 6 Mac 2011

kerane rindu dkat awk

wndu kat awk syg
wndu cgat..
sampai kalau bleh setiap mingu nak balik nak jmpe awk je.
boleh?

syg awk qenit.
4ever
n
ever
i love u soo much syg.

Isnin, 28 Februari 2011

my besday


4 taun sekaly tuh la besday aku
29hb 2 aku dilahirkan
aku besyukur kpd tuhan yg maha esa

thanx..
kpde yg wish my besday. i love u all
love u soo much juz 4 csue

happy besday too me..
hapy besday too mee.. happy besday too me..
hapy besday too mee..
thanx

Rabu, 23 Februari 2011

nay

hey..
ni name dye nini. time 1st aku msok kelas mke dye tk cam sombong pluk
dlm aty aku ckap "dak ni elakakn kene pijak je"
ish

time tuh.
ahh~~
tk penting pon dye sape la sey. aku pon tk kenal.
"law sombong2 tk de kwan la babe"
haha.

tapi ary demi ary aku dok kat kamsis.
aku cam tk selese babe dok kamsis ni. aku cam nak seseowg yg pam aku ade selalu dgn aku.
(NAY)
bkan name sebenar =))

pastu.
bla.. bla.. bla..
aku ngn nay semakin ary semakin rapat.
nay baek cgat,
nay selalu nasehatkan zay, jgn wat tuh jgn wat ni,
nay best sgat.
nay selalu dgar pe yg zay nk ckap.
nay selalu sabar pe yg zay wat. n dgan pergay zay yg terlalu terok.

zay hope glew.
persahabatan qte ni bukan tok sehari dua.
but.
tok selamenye.
"nay syg" contac number nay kat hp zay.

p/s:
pade sape2 yg tk knal nini jgn nk judge dye bkan2
kauorg bkan perfect pon.
pde ex nini.
kauorg bongok eak tinggalkan nini.
nini she is sweet gurl tau.

jap2...
iklan. i miss u qenit.
jmpe eak jumaat ni. jgn nakal2 tau syg.
i love u soo much.


Selasa, 15 Februari 2011

salam maulidurrasul


Hmm..
sesungguhnya sambutan Maulidurrasul itu sebenarnya mengingatkan diri ini tentang hakikat 'masa' yang
bersesuaian dgn hadith baginda:

"Manfaatkanlah lima kesempatan sebelum datang kesempitan. Manfaatkan usia mudamu sebelum kamu tua, manfaatkan sehatmu sebelum sakit, gunakan kekayaanmu sebelum kamu miskin,
gunakan waktu lapangmu sebelum kamu sibuk
dan manfaatkan hidupmu sebelum kamu mati." (HR al-Hakim)


Sesungguhnya baginda Rasullullah(SAW) adalah manusia yang sangat bijaksana. Di antara ciri-ciri orang yang bijaksana adalah orang yang tahu mengurus & menghargai masa.
Maka sempena bulan maulid ini,
marilah kita jadikan baginda sebagai ikutan dan idola.
Mudah-mudahan kita tergolong di kalangan mereka yang cerdik dan bijaksana.

Sabtu, 12 Februari 2011

hang out

thanx tau kau owg.
best sgat.
thanx dkat hon yg bawa kete,akma,nini cantek n kak nurul gedik.

yg kelaka ny balik kawad bleh pluk g mkan kat melimau.
da tuh
tbe2 si hon tuh bleh pluk ajak g mandy2. haha.
time tuh kte owg mkan kat pekan melimau.
poyo la hon.

ish.
dlm mase yg same aku pun melepas kan ketagihan yg selame ni terpendam.
seronok.
tk pecaye???????
cbe la. rase sekaly pasty nk lagi.

setibenye kami di poly selepas mkn kte owg pon siap2 la nk g.
"nini cepat la"
rpeny nini tgah mandy.
peh!!kan nini ni lmbap la. ;( hehe
jap2 sblom tuh cary uma sewa la kat MU.
akhirnye ketemu sama jodoh gue.
haha.
JB 3333 mu 9.
en.satah aziz. tuan rumah kami. ckgu tau. smk dang anum.
skola hon lame.

continue cte aku balik.
da tuh g pantai puteri mandy.
da tuh g jusco.
sesat~~ =((
tk jmpe kete.
haha. kelakar la nok. choi!!

balik hon bawa kete cam owg glew =))
shuuuut~~~
tk bleh cte.

Selasa, 8 Februari 2011

warkah khas utk awk


aku bersyukur coz aku dpat teman idop aku yg bername
CSUE
awk. saye terima awk seadanye.
awk tk penah nk kecewa kan sye. sejak sye bersame awk.
saye selalu jadi diri sye sndry. awk tk penah nk larang ape sye wat.
juz awk wat pe yg terbaek tuk diry sye.
hubby
yayg tk penah malu tok ble bersame awk. tapi yayg bangge coz dpat awk b.
sebb pe yg yayg rase tk kan penah orang laen pam kan wak.
yayg tk penah [eduli pe orang nk kate pasal yayg.
yayg tk penah nk ganggu ubungan orang
soo
tk pyah sebok2 nk sebok psal qte orang.
kan b kan?
hati yayg persaan yayg sume orang tk penah nk tau
pe yg yayg nk selame ni
n segala2
tk penah orang tau
kecuali awk csue
juz yayg bleh ckap yayg syg awk sgat2.
awk tau tk syg yayg tk tuh cam tk bleh nk taip lagi.
ish.
bnyak cgat syg yayg kat awk.
if awk tnggal kan yayg yayg pon tk tgau pe yg akan jadi ngn yayg ni.
awk
thanx coz jge yayg n selalu care ngn yayg :'(
awk
yayg tk penah cam ni
nilah 1st time yayg ade blog n ade diary hati yayg sendiry.
awk nk tau yayg teringin sgat nk idup sampai ble2 ngn awk.
awk bleh kan tunaikan?
yayg tau awk bleh wat kan b
awk yayg dgn awk skang jao cgat tapi yayg tetap wndu n syg yayg tak penah berubah sampai bler2.
yayg arap awk pon tk berubah.
hubby i love u csue love u sooo much i need u sampai yayg menutup mate.

saya dah naik malu


pinjam, pinjam. pinjam.
aku rase orang yg bagi aku pnjam pon da mle bosan aku asek pnjam je :(
abis nk wat cam ner? aku mmg memerlukan nye.
if tk de dye. terpadam la FUTURE aku.
aku malu sebab aku asyek pnjam bnde yg same. urm.
ngeeeh!!
addeeh~~
arrrrr. tnsion.


1. Place notes in your lover’s lunch telling him how much you love him.

2. Page you sweetheart with an I Love You page.

3. Give her a soft kiss.

4. Make everyday things special.

5. Give your love a little note or sending him an e-mail with a poem in
it.

6. Listen to her every word.

7. Making a list of everything you love about them. No matter how
stupid.

8. Spend quality time with the one you love.

9. Have flowers delivered with a note attached saying simply, “I love
you.”

10. Give unexpected hugs and kisses in unexpected places.

11. Cook them their favorite meal.

12. Hold each other when you fall asleep.

13. Just be together.

14. Give your love a long hard kiss on the lips, followed by a gift.

15. Sending romantic postcards on a daily basis.

16. Get off work early and surprise your sweetheart with a dozen roses
and dinner, just because.

17. Spend all week thinking of something special for the weekend and
then… do it!

18. Give him a loving smile from across the room.

19. Draw or obtain a new romantic picture of two lovers in each others
grasp and give it to your love as a reminder of your passion.

20. If you live quite a distance from your love, surprise them with a
visit.

21. When she is asleep in the morning, cover her with rose petals and
wake her up to an I love you breakfast in bed.

22. Secretly write S-H-M-I-L-Y anywhere your lover will find it. SHMILY=
See How Much I Love You.

23. Have a romantic weekend.

24. For a week, smothering your spouse with all the small intimate
things they like.

25. Do a simple act of kindness, such as a backrub when he feels sick,
to brighten his day.

p/s to CSUE: saye harap awk dapat sume ni. hehe =)) thanx wak. sye bersyukur dpat awk la. i love u soo much. muax kat pipi awk. n dahi awk hubby :))

Ahad, 6 Februari 2011

balik kg saye


sye sronok dpat balik kg dgn awk.
i love u.
i miss u.
sye hope dapat balik kg lagi dgn awk.
thanx csue.

seronok bercuti


1st day aku da jmpe dye da. rase wndu yg selama ni terpendam dpat di lepas kan gak. apy sagat. tapi ujan turun lebat glew sampy menghalang aku ngn dye tok berjmpe. wlo cam ner pon awk tetap sweet. mle2 awk dtg uma sye naek moto sbb awk ckap tk ujan. pas tuh sye ajak awk pusing2 tapi ujan. awk balik awk ckap awk nk dtg lagi tapi awk naaek ape???
awk ckap naek kete abah awk. time tuh ujan turun awk sanggup jmpe sye. sye rse sgat awk syg glew kat sye. sye pon syg awk sye hope awk tk tnggal kan sye. sye hope awk jjur and tk penah tipu sye.

Ahad, 30 Januari 2011

fahami nye la


1. Yang saya peduli sedang keluar dengan anda selamanya.
2. Semua emas dan berlian di dunia ini tidak cukup untuk membeli cinta yang saya miliki untuk awak.
3. Allah yang menciptakan kamu hanya untuk saya.
4. Saya kecanduan untuk mencintai awak.
5. Saya tergila-gila pada awak.
6. Saya tidak boleh hidup tanpa awak.
7. Saya tidak bisa berhenti memikirkan tentang awak.
8. Saya tidak bermaksud menyakiti perasaan awak.
9. Saya tidak ingin bangun dari mimpi indah dengan awak.
10. Saya merasa aman ketika saya di samping awak.
11. Saya terasa terhibur bila bersama awak.
12. Saya akhirnya menemukan cinta sejati saya.
13. Saya suka bercakap dengan awak.
14. Saya suka cara awak bercinta kepada saya.
15. Saya rindu pelukan dan ciuman ketika kami berasingan.
16. Saya berterima kasih kepada Tuhan untuk hari ia membawa saya ke dalam hidup saya.
17. Saya ingin menghabiskan selamanya dengan awak.
18. Saya akan memberikan apa pun untuk bersama awak.
19. Saya akan memberikan hati saya, tubuh saya, dan jiwa saya kepada awak dengan relanya.
20. Saya akan pergi bersama-sama awak ke hujung dunia selama awak tetap mencintai saya dan selamanya yang awk mahu.
21. Saya lebih akan muflis jika saya berhenti untuk mencintai awak.
22. Saya akan melakukan perjalanan seribu batu untuk bersama awak. Tu pun kalau awak tak semput.
23. Saya berharap Tuhan telah membawa awak kepada saya lebih cepat dan untuk selamanya walau ape pun orang nak ckap tentang kita. saya tak peduli.
24. Jika sesuatu terjadi pada awak, saya akan jadi gila dan __.
25. Jika saya boleh saya akan bercinta dengan awak seribu kali selama mane yang awk nak.
26. Jika saya diberi peluang untuk hidup sekali lagi saya akan mencari awak dan terus mencari awk.
27. Jika mencintai awak adalah satu dosa besar, maka biarkan saya sahaja yang menanggungnya. :'(
28. Jika cinta kita itu buta, maka saya tidak mahu melihat cahaya hari esok.
29. Hidup tanpa awak akan menjadi seperti pergi tidur selamanya dan tak kan penah bangun melihat dunia ini lagi dan tidak pernah memiliki impian manis dan matlamat untuk terus hidup.
30. Mencintai awak terasa seperti syurga yang tidak pernah dinikmati.
31. Mencintai awak telah membuat hidup bahkan manis tersangatnya.
32. Mencintai awak telah membuat hidup saya begitu penuh dengan sukacita dan kebahagiaan yang tak penah saya rasainya.
33. Hatiku menangis ketika kami berasingan melaka vs johor.
34. Awak adalah cinta pertama dan akan jadi yang terakhir dalam , hati saya, dan hidup.
35. Tidak ada orang yang telah mengasihi saya seperti awak mencintai saya.
36. Tidak akan siapa pun boleh daripada menghentikan saya dari mencintai awak.
37. Ooh sweetie my qenit, awak begitu baik pada saya.
38. Pelukan hangat awak dan ciuman lembut awak lebih berharga daripada emas yang bertahtakan berlian.
39. Cakap dengan awak adalah seperti minum vodka ditaman amerika.
40. Waktu kita habiskan bersama seperti permata berharga.
41. Waktu berhenti apabila awak tipu dan tidak jujur kepada saya dan buat saya menangis.
42. Ketika saya dengan awak, seperti saya dan awak tiada ada masalah.
43. Ketika saya melihat awak, saya seperti melihat seorang kekasih yang saya anggap tidak dapat di tukar ganti.
44. Kata-kata tidak cukup untuk mengungkapkan betapa saya sangat cintakan awak.
45. Awak adalah segalanya bagi saya.
46. Awak adalah belaian jiwa yang selalu membuat hati yang tunduk pada kata-kata awak.
47. Awak adalah orang yang paling penting dalam hidup saya.
48. Awak adalah muzik yang membuat hati saya bernyanyi. Sebab suara awak sedap gila.
49. Awak adalah satu-satunya kekasih yang pernah saya menguba cara hidup saya.
50. Awak setengah yang lain yang membuat saya merasa utuh.
51. Awak adalah seorang kekasih sempurna bagi saya.
52. Awak adalah orang yang paling penting in my life.
53. Awak membawa apa-apa selain cinta, damai, sukacita, dan kebahagiaan untuk jiwa saya.
54. Awak membawa begitu banyak kegembiraan dan kebahagiaan dalam hidup saya.
55. Kau mencintaiku lembut selembut bola softboll.
56. Awak membuat saya merasa seperti seorang wanita yang ****???.
57. Awak membuat saya merasa begitu baik Aku ingin menciummu dari kepala hingga kaki awak.
58. Awak membuat saya ingin awak lebih setiap hari.
59. Kau melayan aku seperti seorang puteri dan aku mencintaimu dengan segenap hatiku.
60. Awak adalah orang yang paling baik hati yang pernah saya tahu.
61. Perkataan peduli awak menyentuh bahagian terdalam dari diri saya dan kadang kala boleh buat saya menangis.
62. pelukan awak dan ciuman hatiku meleleh seperti es krim coklat di hari musim panas yang hangat.
63. ciuman awak seperti coklat hangat di malam musim sejuk.
64. ciuman awak begitu baik saya merasa ___ turun.
65. cinta awak adalah seperti batu yang solid yang tidak akan putus.
66. cinta awak begitu baik bagi saya tidak boleh ditandingi oleh yang lain.
67. cinta awak menghangatkan hatiku seperti cahaya dari cahaya lilin dalam mimpi malam pertengahan musim panas ini.
68. kasih sayang awak tersangat la berharga melebihi segalanya.
69. senyum awak begitu selesa itu membuat air mataku deras mengalir dan tak kan penah hapus walaupun ia tak nampak di mata siapa pun yang melihatnya.
70. sentuhan lembut awak menghantar menggigil atas dan ke bawah tulang belakang saya. dan segalanya
inilah pengakuan keikhlasan hati saya untuk awak CSUE juz 4 u