Jumaat, 17 Mei 2013

AutoCAD

seminggu lebih yang lalu aku telah menghadiri kursus AutoCAD..
student nye ade 28 orang je..
Encik Mohsin tenaga pengajar utk kursus ini..
 
nak di pendekkan citer..
hari ni adelah hari terakhir sebelum kami menghadiri exam pada hari isnin..
 
kite orang buat 3D babe..
smart..
mule2 gambarnye jadi..
dah tengok tak payah gelak..
sepuk kepale kau kang..
 
 
hahaha..
kelakarkan mule2 la..
biase la tuh..
pastu jadi cam ni ha....
 
 
ape da jadi ngn lukisan aku ni.. hahaha..
bedekah kan..
lalalala..
tapi akhirnye..
setelah sesi adjust mengejust..
aku berjaye..
hurrryyyy..
kau ade??
lalalala...
 
 
hehehe.. amin..
 

Khamis, 16 Mei 2013

mintak tolong ni

bagi la aku mase utk sendiri..
bia aku motivasikan diri aku sendiri..
aku tau nak jage diri aku..
aku nak bediri kat atas kaki sendiri..
jgn buat aku mcm dulu lagi..
bagi aku buat keputusan yang berhak aku pilih..
jgn pakse aku..
tlg..
bagi aku mase sendiri..

Isnin, 13 Mei 2013

haihh..

 
tlg la jgn nak cemburu tak tentu pasal..
haiihh..
letih.. semua ade..
tuh sume kawan2 ape..
salah ape aku nak rindu kat kawan aku sendiri..
salah aku nak sayang kawan aku sendiri..
tlg la..
fed up..
bye


Ahad, 12 Mei 2013

siries seram

 

 
seram wey..
pagi2 lagi azie da cakap pasal result..
urm..
aku nak LI wey..
aku nak grade cepat..
jauh kan la aku dari segale yg aku tak bleh nak terima..
 
 
ya ALLAH..
aku da berusaha sehabis daya..
aku da berusaha..
hanya tawakal akhir jln nye..
semoga di permudahkan segala urusan di muka bumi ini..
amin..
 

Khamis, 9 Mei 2013

kawan

 
 
kenal kan GENG POLI BERSEPADU..
mereka sangat menyeronok.. seronok.. and beronok2 oke..
kalau sape yg tak kenal dye orang ni..
rugi la cik kak... cik abg.. oi..
hahaha.. promote mmber pluk.. lalala
 
nak memperkenalkan mereka2 yg comel2 dan semad2 ni..
hahahaha..
puih..
celah mane comel and semad2 eak..
lalalala..
 
 
yg diri tuh baju coklat tuh ABANG.. name diberi alamin omar.. bukan DD tapi AA..
hahaa.. saje nak mention..
abg adelah seorang yg gelenyooorrr.. tak de sape yg boleh jadi dye..
hehehe..
sebelah abg yg bebaju kurung tuh lagi comel dan jelite tuh aku la (ZAAAYYYY).. hahaha
budget2 je aku ni.. lalalala..
biar la.. suke ati aku la..
sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.. hahaha..
ni blog aku suke ati la nak tulis ape..
hahahahaha..
yg pakai baju itam tuh.. tuh la miss QIEQIE brother segale brother la..
"aku lihat di sana aku ingin mendekatinye" sempat nak menyanyi pluk eak aku ni..
hahahaha..
yg sebelah qie2 tuh.. tuh name nye DEQQYYAAA.. si comel yg tersangat comel oke!!
suke mengedik ngn dye panggill dye
DEQYYAA.. DEQQYYAAA.. DEEQQYYAA *buat suare gedik
hehehe..
sebelah deqya antara yg paling tonjang segale bapak tonjang..
itu la AJIKKKKK.. si tonjang.. hahaha..
yg comel2 rendang2 yg tak berape nak berbuah tuh.. hahahahha..
tuh CIMMOOX..
yg bawa tuh si rambut yg aku suke tapi dye pakai tudung pluk time snap ni..
dye la... jenggg.. jennnggg... CHUPIQA..
sebelah chupiqaa..
tuh speciaall sikit.. meqq ganuuu.. EYYYRRAAA.. comel kan dye..
made from ganu kite oke.... kau ade??
hahaha..
yg sebelah pakai baju QPR tuh.. tuh la TEEEQQQQQ..
teq yg suke buat muke muke dan muke saje..
hahaha
yg mencangkung tak bape nak cangkung tuh la EDIIIRR...
ediir si sewel.. hahahha..
 
 
 
hope persahabtan kite orang ni sampai ke akhir hayaaatt..
rindu kat korang..
series tak tipu..
luv u guyssss.. misss much..
:'((( nak jumpe korang lagi..
jgn korang lupe kat aku sudah.. aku hargai persahabat kite..
walaupun sekejap tapi dye bermakna buat aku..
thanx korang :'))
jumpe lagi nanti yeee..
 


come back

 
aku kembali..
arrrggggghh..
lalalaaaaa..
hahahaha...
ketawe sampai lebam...
bace sampai penat..
padan muke korang..

malu

malu la sey..
bila bace balik blog yg aku tulis time tuh.. hahaha..
terase diri ini maseh kecil lagi..
banyak bende yg aku perlu tau dan belajar..
tapi seronok la kan dapat kenal cam2 kawan lagi kat sini..
banyak bende baru yg aku belajar dan aku masih perlu tau lagikan..
seronok ape bila kite tau sesuatu ilmu dan kite kongsi bersame kat orang..
kat situ kite boleh tukar2 pendapat dan boleh buat bergaduh..
 
baru2 ni aku baru mempelajari AUTOCAD 2012.. seronok..
tapi agak sedikit bosan la kan..
biase la name pun belajar kan..