Khamis, 15 Disember 2011

sebenarnye


yayg tau la awak jujur dengan yayg..
btw..
thanx awak..
saya bangge dapat jadi kekasih awak..
saya harap awak tak kan penah kecewakan saya..
dan
selalu kat sisi say..
tak mau g jauh2..
duduk diam2 kat hati saya..

saya tak penah peduli ape orang nak cakap tapi kadang2..
saye///? tett..
saya tak penah nak peduli orang cakap awak ade scandal..
*tapi kadang2 tuh terase
awak betul ke awak jujur dan setia kat saya..

selalu perkataan ni bermain kat fikiran saye..
walaupun tiap kali saya tanye awak..
"b.. b sayang yayg"
b selalu jawab..
walaupun kadang2 nada suare yayg selalu bertukar2..
awak still cool je..
best la awak..

awak..
nak tau tak..
sebenarnye tak de sape call pun..
hehe =))
saaje suke gertak awk..
nak tngok..
awak still cam first2 yg saya kenal dulu or tak..
n
last sekali saye nak cakap..
saya sayang awak my hubby a.k.a QENIT..
comel kan name tuh untuk awak..
juz 4 u si QENIT..
luv u <3
one kiss juz 4 u..

MUAX..
my true LOVE ciksue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan