Ahad, 30 Januari 2011

fahami nye la


1. Yang saya peduli sedang keluar dengan anda selamanya.
2. Semua emas dan berlian di dunia ini tidak cukup untuk membeli cinta yang saya miliki untuk awak.
3. Allah yang menciptakan kamu hanya untuk saya.
4. Saya kecanduan untuk mencintai awak.
5. Saya tergila-gila pada awak.
6. Saya tidak boleh hidup tanpa awak.
7. Saya tidak bisa berhenti memikirkan tentang awak.
8. Saya tidak bermaksud menyakiti perasaan awak.
9. Saya tidak ingin bangun dari mimpi indah dengan awak.
10. Saya merasa aman ketika saya di samping awak.
11. Saya terasa terhibur bila bersama awak.
12. Saya akhirnya menemukan cinta sejati saya.
13. Saya suka bercakap dengan awak.
14. Saya suka cara awak bercinta kepada saya.
15. Saya rindu pelukan dan ciuman ketika kami berasingan.
16. Saya berterima kasih kepada Tuhan untuk hari ia membawa saya ke dalam hidup saya.
17. Saya ingin menghabiskan selamanya dengan awak.
18. Saya akan memberikan apa pun untuk bersama awak.
19. Saya akan memberikan hati saya, tubuh saya, dan jiwa saya kepada awak dengan relanya.
20. Saya akan pergi bersama-sama awak ke hujung dunia selama awak tetap mencintai saya dan selamanya yang awk mahu.
21. Saya lebih akan muflis jika saya berhenti untuk mencintai awak.
22. Saya akan melakukan perjalanan seribu batu untuk bersama awak. Tu pun kalau awak tak semput.
23. Saya berharap Tuhan telah membawa awak kepada saya lebih cepat dan untuk selamanya walau ape pun orang nak ckap tentang kita. saya tak peduli.
24. Jika sesuatu terjadi pada awak, saya akan jadi gila dan __.
25. Jika saya boleh saya akan bercinta dengan awak seribu kali selama mane yang awk nak.
26. Jika saya diberi peluang untuk hidup sekali lagi saya akan mencari awak dan terus mencari awk.
27. Jika mencintai awak adalah satu dosa besar, maka biarkan saya sahaja yang menanggungnya. :'(
28. Jika cinta kita itu buta, maka saya tidak mahu melihat cahaya hari esok.
29. Hidup tanpa awak akan menjadi seperti pergi tidur selamanya dan tak kan penah bangun melihat dunia ini lagi dan tidak pernah memiliki impian manis dan matlamat untuk terus hidup.
30. Mencintai awak terasa seperti syurga yang tidak pernah dinikmati.
31. Mencintai awak telah membuat hidup bahkan manis tersangatnya.
32. Mencintai awak telah membuat hidup saya begitu penuh dengan sukacita dan kebahagiaan yang tak penah saya rasainya.
33. Hatiku menangis ketika kami berasingan melaka vs johor.
34. Awak adalah cinta pertama dan akan jadi yang terakhir dalam , hati saya, dan hidup.
35. Tidak ada orang yang telah mengasihi saya seperti awak mencintai saya.
36. Tidak akan siapa pun boleh daripada menghentikan saya dari mencintai awak.
37. Ooh sweetie my qenit, awak begitu baik pada saya.
38. Pelukan hangat awak dan ciuman lembut awak lebih berharga daripada emas yang bertahtakan berlian.
39. Cakap dengan awak adalah seperti minum vodka ditaman amerika.
40. Waktu kita habiskan bersama seperti permata berharga.
41. Waktu berhenti apabila awak tipu dan tidak jujur kepada saya dan buat saya menangis.
42. Ketika saya dengan awak, seperti saya dan awak tiada ada masalah.
43. Ketika saya melihat awak, saya seperti melihat seorang kekasih yang saya anggap tidak dapat di tukar ganti.
44. Kata-kata tidak cukup untuk mengungkapkan betapa saya sangat cintakan awak.
45. Awak adalah segalanya bagi saya.
46. Awak adalah belaian jiwa yang selalu membuat hati yang tunduk pada kata-kata awak.
47. Awak adalah orang yang paling penting dalam hidup saya.
48. Awak adalah muzik yang membuat hati saya bernyanyi. Sebab suara awak sedap gila.
49. Awak adalah satu-satunya kekasih yang pernah saya menguba cara hidup saya.
50. Awak setengah yang lain yang membuat saya merasa utuh.
51. Awak adalah seorang kekasih sempurna bagi saya.
52. Awak adalah orang yang paling penting in my life.
53. Awak membawa apa-apa selain cinta, damai, sukacita, dan kebahagiaan untuk jiwa saya.
54. Awak membawa begitu banyak kegembiraan dan kebahagiaan dalam hidup saya.
55. Kau mencintaiku lembut selembut bola softboll.
56. Awak membuat saya merasa seperti seorang wanita yang ****???.
57. Awak membuat saya merasa begitu baik Aku ingin menciummu dari kepala hingga kaki awak.
58. Awak membuat saya ingin awak lebih setiap hari.
59. Kau melayan aku seperti seorang puteri dan aku mencintaimu dengan segenap hatiku.
60. Awak adalah orang yang paling baik hati yang pernah saya tahu.
61. Perkataan peduli awak menyentuh bahagian terdalam dari diri saya dan kadang kala boleh buat saya menangis.
62. pelukan awak dan ciuman hatiku meleleh seperti es krim coklat di hari musim panas yang hangat.
63. ciuman awak seperti coklat hangat di malam musim sejuk.
64. ciuman awak begitu baik saya merasa ___ turun.
65. cinta awak adalah seperti batu yang solid yang tidak akan putus.
66. cinta awak begitu baik bagi saya tidak boleh ditandingi oleh yang lain.
67. cinta awak menghangatkan hatiku seperti cahaya dari cahaya lilin dalam mimpi malam pertengahan musim panas ini.
68. kasih sayang awak tersangat la berharga melebihi segalanya.
69. senyum awak begitu selesa itu membuat air mataku deras mengalir dan tak kan penah hapus walaupun ia tak nampak di mata siapa pun yang melihatnya.
70. sentuhan lembut awak menghantar menggigil atas dan ke bawah tulang belakang saya. dan segalanya
inilah pengakuan keikhlasan hati saya untuk awak CSUE juz 4 u

Sabtu, 29 Januari 2011

lagu yg awk bagi utk saye.

Malam pertama sangat sempurna
Duhai adinda sungguh jelita
Selama ini hanya kau yang ku tunggu

Bukannya rahsia di antara kita
Semakin membara jiwa gelora
Selama ini hanya kau di hatiku

Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Apa saja yang kau mahu

Semua untukmu oh adindaku
Dengarlah rayuan di hatiku
Sesungguhnya aku mencintaimu
Selalu di hatiku memanggil namamu
Oh adindaku oh adindaku
Semua kerana, kerna kamu

Engkaulah permata hatiku
Suluh menyinar hidupku
Yang selalu menerangi hari gelapku

Nantikan dinda yang satu
Tak akan pernah ku jemu
Semakin hari semakin ku rindu

Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Kamu selalu di hatiku
Semua yang kau mahu

Walau berjauhan
Suaramu mengakhiri penantian
Tabah mengharungi cinta
Semua dugaan Maha Esa

Isnin, 24 Januari 2011

besar ke aku?


cam ni citernye ari tuh aku beli baju tok valentine ni tok aku n c QENIT la. bju tuh nk same la sweet kapel la. aku amek kn dye saiz biase dye n aku pon saiz biase aku. aku malaz nk try coz aku da biase amek saiz tuh.
setibanya aku di kamsis.
aku mencbenye~~
lalu. tk m*** malu nye. urm!! :'(
ari ni aku ngn zana g la tukar baju tuh. naseb baek bleh tuka. aku tuka saiz dari M ke *L

Ahad, 23 Januari 2011

aku wndu kau



saye syg awk cgat2 awk jela yg pam saye. awk tau ape yg saye nak. awk tunai kan ape yg sye mintak. awk syg saye. saye syg awk. saye harap ubungan qte kekal wlopn ade yg cbe nk pisah kan qte. CHENTA kat awk QENIT
jumaat ni saye balik. saye nak jumpe awk. saye nak kiss dahi awk :'(